dinsdag

Diamond Painting

Nu iets heel anders dan het vorige blogje. Ik zag dit laats heel toevallig bij een mozaikclubje in het aktieviteitcentrum waar ik in moest vallen. Een van de aanwezige was bezig met diamond painting.  Het leek me wel iets. Thuis gekomen op internet gezocht wat het precies was en waar het te koop was. Het lijkt het meeste op voorgedrukte kruissteek patronen  over het patroon is een lijmlaag waar de steentjes op plakken. en er zijn veel patronen maar de meeste vind ik niet echt mijn ding maar je kan er ook een laten maken van een eigen foto en dat lijkt me wel wat. Maar eerst op zoek na een niet te duur begin want misschien valt het tegen om te doen. Op internet kan je bestellen maar dan duurt het 5 tot 20 dagen voor je het in huis hebt. Dan maar naar de locale hobbywinkel op een kwartier fietsafstand. Gelukkig hadden die het en met een voorstelling waar ik me wel in kan vinden. Dus aan de slag en het is nog leuk ook om te doen.
het pakket bestaande uit een print op canvas en de benodigde steentjes, dit zijn ronde steentjes, een potje wax, een pen, en een bakje voor de steentjes.

het eerste begin, met de pen pak je een steentje op en legt dat op het plekje waar het hoort.

en al wat blauw meer in de vleugel.
dit was het allereerste stukje wat ik invulde

en hier is ongeveer een kwart klaar.

het randje met de kleuren en bijbehorende tekens


de steentjes zitten in zakjes dus een doosje aangeschaft waar de steentjes in kunnen.

10.694

1 opmerking:

  1. Thank you for your information. This butterfly diamond painting is very beautiful. I surely want to try this stuff. Thank you for this beautiful diamond painting.

    BeantwoordenVerwijderen